nUff nuFf

Sunday, July 18, 2010

Joe Jambul,,,

salam satu malaysia,,

chewah!

moOd ceria yang xbape nak ceRia

almaklumla hari isNin,,,

hehehe,,,,

pagi-pagi hening,,subuh merindu

tibe-tibe aku terkenangkan

waktu budak-budak dulu

aku makhluk yang paling femes

dengan kegiatan~ "ponteng sekolah"

tapi aku bUkan pOnteng lePak-lEpak

ataUpn beRmain video game di cYbercafe

kegIatan ponteng aku hanya kerana aku ni

manUsia pemalas dan

suke bersila paNggung dpn Tv,,,

masa dulu

aku paling minat tengok rancangan

"Joe Jambul"

hahaha, ase gEli ati plak

lau korang lahir zaman-zaman aku'1987

korang mesti tau punye

Joe Jambul ni apekebendeneye,,,,

pada aku la rancangan memang kreatif

sebabnye motif rancangan ni

semate-mate untuk menangkap jo jambul tu

jo jambul ni kire penjahat la

hu,,,,

lau tak salah pengacara rancangan tu

sapeke namanya ye...

azah ape ntah, soei ye,, aku taK Ingat

kalaU la rancangan ni ade lagi

mEsti akU jadi pEmonteng yang tEgar

saMpai ke Hari ni,,,

JOe Jambul da besT la

myEnna rindu masE dulU-dulu la

masa mengejar kita sekarang

biarlah kIta mEngalah

mEredah arUs masa yang kEhadapan

taPi masa lalu jadikanlah ia

sesatu yang abadi

dan tak bOleh ditukar gaNti~~ sob2


lOuve myEnna,,, (^^,)

buhbye..

brrrrrr,,, (iklan cOke)



No comments:

Post a Comment