nUff nuFf

Tuesday, July 20, 2010

naK baLik caMpus

hura-hura bura-bura

sob2 ~

rindukan zaman campUs,,

apela rOomate2 aku bUat skang ek,,

masiNg2, da ade jln idOop sendiri

wa~aaa~aaaa~

ase nak nangis kuat-kuat jer

peraSaan yG sunggUh mendalam

eXperince jadi studenT memang

banYak eFfect kat dalam dIri akU

3 tahun aKu hidOp bersaMa

dengan mAkhluk2 gaNjil

aDe yang daRi KL

baGan sErai ada

Kelate mari pUn ado

gaNu sore lagI

aKu pulOk daRi johor

huh gAmat denGan perCampuran

bahaSa,,,,,,


Pada sUme sahabat-sahabat

akU dOakan kejayAan kOrang

thAnks cOz sUdi meNceriakan kehidupaN

caMpus kite,,

dEngan gelak tAwa dan gUrau kasaR

dan maKi haMun yang sentiaSa

kekal daLam ingatan akU

UUM aku aKan daTang kEmbali

untUk haNtar repOrt pRaktikal

huhuhuhu,,,,,

seNtiasa meRIndui,,,

mYenna mOody,, sOb2~

No comments:

Post a Comment